Snadná reklamace

Za všechno, co si u nás koupíte, dáme ruku do ohně. Pokud ale něco nefunguje, jak má, je reklamace u nás jednoduchá. Víme, že máme na vyřízení 30 dní, proč to ale protahovat? Uděláme všechno pro to, abyste měli výrobek co nejdřív zpátky doma.

Jak na reklamaci?

1) NAHRAJTE VIDEO

Ušetřete čas i peníze! Nahrajte krátké video prokazujicí nefunkčnost našeho produktu. Video nebo odkaz odešlete na e-mail: reklamace@brando.cz. Možná budeme mít pár doplňujících dotazů, ale pokud bude vše důvěryhodné, zašleme Vám nový produkt bez dalšího čekání.

2) DONESTE NÁM VÝROBEK OSOBNĚ

Napište nám na reklamace@brando.cz číslo objednávky a popis vady. Obratem vám pošleme štítek s čárovým kódem. Potom stačí výrobek zabalit, nezapomeňte přidat vyplněný tento formulář, nalepit na balíček čárový kód a donést ho na kteroukoliv pobočku Zásilkovny.

3) POŠLETE HO POŠTOU

Na adresu:

ILICO Europe s.r.o. - REKLAMACE/SERVIS
Přívozní 1054/2 (Vjezd z Jankovcova 53)
170 00   Praha 7
tel.: +420 735 035 000 - čislo vždy předejte přepravní společnosti!

Pro urychlení reklamace nám do balíčku nebo e-mailu reklamace@brando.cz popište vadu produktu a přidejte číslo objednávky.

Nikdy neposílejte výrobek k reklamaci na dobírku, v takovém případě bychom ho nemohli převzít. U všech uznaných reklamací proplácíme poštovné.

 

Jak na odstoupení od smlouvy?

Do 14 dní od převzetí můžete samozřejmě odstoupit od smlouvy a výrobek nám vrátit. V takovém případě můžete využít tento formulář.